Nyyhhhh.

Pidän taukoa. Jonkun aikaa. Sen aikaa, kunnes saan päätettyä, mitä teen.

Tuo kone tuntuu vähän takkuavan. SIis sims-pöytäkone. Mutta rakas (nörtti?) isoveljeni teki jotain ja sai sen toimimaan, paremmin. Sen aikaa kun ajattelin koneen olevan kuollut ja minun pitäisi asentaa kaikki uudestaan ja käyttää jotain muuta konetta siinä välillä, kehittyi ajatus pelata simssiä jollain muulla koneella englanniksi.

Englanniksi?

Ihan kielitaitoa kehittäen. Ja se voisikin olla mielenkiintoisempaa kuin Justus Rahalat, Pekko Mustapäät, Linnea Jankkarit, Plots- posliinipöntöt tai Nykytaiteen Museo Kisama. Mutta mitä tapahtuisi nykyisille pelitallennuksilleni? Pelkään, että jotakin kamalaa. Ihmisten nimet? NPC-ni, kuten juuri Becketin legacyn Justus, tai Aghterin tarinan npc-rakastajattaret (Adam C-n Anna-palvelija)? Mitä jos ne eivät muuttuisi englanniksi? Se ei olisi hauskaa. Mitä jos ne muuttuisivat englanniksi? Se ei ainakaan olisi hauskaa! En voi kuitenkaan yhdellä käyttäjällä muuttaa kieltä toiseksi, vaan silloin muuttuu (tekisin sen uudelleenasentaen) koko pelin kieli koko tietokoneella. Eikä minulla tietenkään ole levyjä asentaa rinnakkaista järjestelmää. Tai siis, XP on, mutta minulla ei ole ajureita äkspeehen. Damn you, vista!

Voisin ehkä aloittaa tarinankin sillä englanninkielisellä pelillä. Minulla on varmuuskopiot nykyisistä tarinoista, koska pelkäsin tietojen katoavan, kun ajattelin koneeni olevan "rikki", joten se ei kait tarkoittaisi näiden tarinoiden loppumista -- vain pitkää taukoa. Kuitenkin haluaisin sen englanninkielisen pelin ja minulla olisi ideanpoikanenkin uuteen tarinaan.. auttakaa!